Voor vragen over de eindafrekening en facturen tot 1 mei 2024, kunt u terecht bij de klantenservice van DGB Energie.
Vanaf 1 mei helpen wij u heel graag met uw vragen omtrent uw situatie. Hieronder vindt u in ieder geval alle veelgestelde vragen:
Vragen & antwoorden
1. Wie is Volti?
2. Wie is Kikker Energie?
Kikker Energie speelt een belangrijke rol op de achtergrond. Zij zal als energieleverancier verantwoordelijk zijn voor het inkopen van de energie en het versturen van de correcte facturen.
3. Wat wordt mijn voorschot bij Volti?
Volti neemt uw huidige voorschotbedrag over, uw voorschotbedrag wijzigt dus niet, net zoals alle andere contractvoorwaarden ongewijzigd overgenomen worden. Er verandert voor u verder dus niks.
4. Zit ik nu goed met mijn voorschot, of moet ik mijn bedrag aanpassen?
Indien u een slimme meter heeft, krijgt u inzicht in uw verbruik. Hiermee kunt u iedere dag inzicht krijgen of uw voorschot nog in lijn ligt met uw daadwerkelijke kosten. Het is daarom verstandig om het voorschot nu nog niet aan te passen, maar dit in de gaten te houden en eventueel later naar boven of beneden bij te stellen.
5. Heeft Volti mijn omgeving ter beschikking?
6. Ik ben op dit moment klant van DGB Energie, wat kan ik verwachten?
Volti heeft uw tarieven en uw looptijd opnieuw bevestigd. U hoeft niks te doen, behalve uw energieleverancier is er eigenlijk niets veranderd.
7. Moet ik nog iets regelen?
U hoeft niks te regelen. Dat doen wij voor u.
8. Heb ik nog een betalingsverplichting richting DGB Energie?
Ja, alle facturen over de leverperiode tot 1 mei 2024 alsmede de eindafrekening zult u aan DGB Energie moeten voldoen.
9. Wanneer wordt het eerste voorschot van mijn rekening afgeschreven?
Uw eerste voorschot zal omstreeks 1 mei 2024 in rekening worden gebracht door Kikker Energie. Dit zullen wij in principe om of nabij deze datum gaan doen.
10. Aan wie moet ik mijn meterstanden doorgeven?
Wanneer u een slimme meter heeft welke op afstand uitgelezen kan worden, is het niet nodig om uw meterstanden door te geven. Kunnen wij uw meterstanden niet uitlezen of heeft u geen slimme meter? Dan ontvangt u van ons per e-mail een verzoek om uw meterstanden alsnog aan DGB Energie door te geven.
11. Hoe kan ik Volti bereiken?
Anders kunt u ons telefonisch bereiken via 020 – 2134363.
12. Is de Autoriteit Consument & Markt op de hoogte van de situatie?
Hulp nodig?
Op zoek naar een oplossing? Onze klantenservice biedt de snelste weg naar assistentie. We staan klaar om je te ondersteunen!
"*" geeft vereiste velden aan
Klantenservice
Volti B.V. kvk nummer: 28047854
John M. keynesplein 4, 1066EP Amsterdam